Τετάρτη, Απριλίου 18, 2007

Reviews

* Reviews = ταινίες που έχω δει και απλά γράφω την γνώμη μου για αυτές χωρίς να θέλω να θίξω κανένα (φαντάζομαι όμως ότι θα θιχτούν διότι σπάνια βλέπω και καμιά καλή ταινία).


Blood
and Chocolate : Μια ιστορία όπου μια λυκάνθρωπος ερωτεύεται έναν απλό άνθρωπο και η προσπάθειά τους να ξεφύγουν από την καταδίωξη των ομοίων της. Προσπάθησαν να κάνουν μια ταινία ατμοσφαιρική με λυκανθρώπους, αισθηματική-δραματική και προς το τέλος και περιπετειώδης … Κατά την γνώμη μου απέτυχαν και στα 4, καθώς τσιγκουνεύτηκαν τα λεφτά τους, πράγμα που φαίνεται από τα εφέ της μεταμόρφωσης (αλλά και από τους ηθοποιούς). Για να περνά η ώρα καλή είναι, δηλαδή άμα θέλετε κατεβάστε την, προς Θεού όμως όχι στο σινεμά.
Υ.Γ. δε μου αρέσει καν ο τίτλος :-/

Lake House : Μια ιστορία για τα εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσει πολλές φορές ο έρωτας καθώς ο Keanu Reeves ερωτεύεται την Sandra Bullock αλληλογραφώντας μαζί της και ενώ ο ίδιος βρίσκεται στο 2004 και η προαναφερθείσα στο 2006 (ρομαντικό δράμα φαντασίας !). Αν και ούτε τα αισθηματικά με τρελαίνουν ούτε οι 2 αυτοί ηθοποιοί με (είμαι Θεσσαλονικιός και το γουστάρω) άρεσαν μέχρι τώρα η ταινία μου φάνηκε πολύ καλή και σας προτείνω να την νοικιάσετε ή ακόμα καλύτερα να πάτε να την δείτε σε κάποιο κινηματογράφο (με την κατάλληλη παρέα όμως).
Υ.Γ. ίσως μου άρεσε γιατί έχει λίγο να κάνει και με την αρχιτεκτονική :-)

The Core : Τι να πει κανείς για μια ταινία που τα αμερικανάκια πηγαίνουν στον πυρήνα του πλανήτη (ναι καλά ακούσατε) και ρίχνουν πυρηνική βόμβα (ξανά καλά ακούσατε) για να σώσουν τον πλανήτη (εεε αυτό το έχουν κάνει πια 100 φορές). Μάλιστα έμμεσα κατηγορούν τους Ρώσους που έφτιαξαν σύστημα για τον έλεγχο των σεισμών ! Αν τώρα τύχει και φτάσει η ταινία αυτή στα χέρια σας, π.χ. από καμιά εφημερίδα, μη τη δείτε … κάψτε την. Αν πάλι την δείτε και σας αρέσει τότε σας προτείνω και το Sunshine (ο ήλιος πεθαίνει, ρίχνουμε μια πυρηνική και καθαρίζουμε), το Armageddon ή το Deep Impact (έρχεται κομήτης του ρίχνουμε πυρηνικά και καθαρίζουμε) και το Independence Day (οι εξωγήινοι έρχονται τους ρίχνουμε πυρηνικά που τους κλάνουν μια μάντρα αρχ**ια παρόλα αυτά πάλι κερδίζουμε).
Υ.Γ. Τα ** τα έβαλα γιατί δεν ήθελα να γράψω την λέξη αρχίδια :-x

Δεν υπάρχουν σχόλια: